Rozwiązania nowej generacji w zakresie kolejkowania i rezerwacji terminów wizyt
Kolejkowanie zdalne
Dołącz zdalnie do kolejki, korzystając ze smartfona
Klienci wchodzą do oddziału, gdy nadchodzi ich kolej
Płynna integracja z Twoim aktualnym systemem kolejkowania bez dodatkowych kosztów
Nie jest wymagana dodatkowa inwestycja w sprzęt
Rezerwacja terminów wizyt
Łatwa i intuicyjna rezerwacja online na dowolnym sprzęcie
Zautomatyzowane powiadomienia i prosty proces anulowania wizyty
Znaczące zmniejszenie liczby nieobecności
Płynna integracja z Twoim aktualnym kalendarzem rezerwacji bez dodatkowych kosztów
System zarządzania kolejkowaniem
Wiodące rozwiązania w zakresie produkcji sprzętu do kolejkowania
Najem długoterminowy, w tym bezpłatny rozruch i konserwacja
Wszystko zawiera się w jednej opłacie miesięcznej
Specjalna oferta cenowa dla rozwiązań Qticket w zakresie kolejkowania i
Wydajność obsługi klienta wyższego poziomu
Uzyskaj z wyprzedzeniem wszystkie niezbędne informacje o potrzebach odwiedzających i zwiększ szybkość obsługi klienta na miejscu
Krótsze kolejki fizyczne
Mniej połączeń telefonicznych
Mniej nieobecności
Nasze oprogramowanie
Dostosowane do potrzeb instytucji finansowych, medycznych i publicznych oraz branż o wysokich wymaganiach w zakresie bezpieczeństwa. Ulepszamy oraz automatyzujemy istniejące systemy kolejkowania i planowania terminów poprzez prostą integrację. Umożliwimy Ci skokowe podniesienie jakości usług bez dodatkowych inwestycji w nowy sprzęt czy szkolenia pracowników.
Proste i bezpieczne kolejki wirtualne usprawniające przepływ klientów. Integracja z istniejącym sprzętem do kolejkowania. Dostęp do klientów w bezpłatnej aplikacji mobilnej Qticket.
Niezawodne, intuicyjne zarządzanie rezerwacjami w celu łatwej obsługi wszystkich terminów. Integracja z istniejącym systemem kolejkowania i rezerwacji terminów oraz kalendarzem. Dostęp do klientów na stronie internetowej firmy lub w bezpłatnej aplikacji mobilnej Qticket.
Najważniejsze korzyści
Zorganizowany i bezpieczny
przepływ klientów
Eliminacja tłoku w poczekalniach najczęściej wybieranych obiektów, przekierowywanie klientów do pobliskich oddziałów o najkrótszym czasie oczekiwania i organiczna redystrybucja ruchu odwiedzających, aby rozkładał się równo przez cały dzień
Optymalizacja zasobów
Redukcja kosztów administracyjnych, poprawa wydajności personelu, zwiększenie obrotu i większy wolumen obsługi odwiedzających przy mniejszym nakładzie zasobów
Obsługa klienta na najwyższym poziomie
Wyższa jakość obsługi klienta i mniej skarg poprzez zastąpienie kolejek na miejscu oraz uciążliwego tradycyjnego planowania terminów intuicyjną alternatywą
Mniej nieobecności
Automatyczne rozsyłane przypomnień z wbudowanymi przyciskami anulowania i zmiany harmonogramu, aby możliwa była samoobsługa poza godzinami pracy Twojej firmy
Wywiad biznesowy i analityka
Uzyskaj wgląd w dane dzięki automatycznie generowanym raportom z konfigurowalnymi parametrami oraz natychmiastowym recenzjom odwiedzających pozyskiwanym za pośrednictwem ankiet z możliwością dostosowania zasad i logiką warunkową
Łatwe przejście do oferty online
Oferuj odwiedzającym opcję usług online przed dołączeniem do kolejki na miejscu lub zapisaniem się na termin, kieruj klientów na swoją stronę internetową i promuj cyfryzację usług
Zapewnij odwiedzającym bezpieczny i bezstresowy
dostęp do swoich usług w dowolnym miejscu i czasie
Łatwa dostępność na wszystkich urządzeniach
Wygodny i szybki dostęp do usług po kilku kliknięciach na stronie internetowej
Twojej firmy i w bezpłatnej aplikacji mobilnej Qticket.
Doskonały interfejs
dostosowany do firm posiadających wiele oddziałów
Przejrzyste i intuicyjne menu, w którym odnajdą się także osoby będące na bakier z technologią. Rozwiązanie powstało z myślą o instytucji z kilkoma punktami usługowymi o dużym przepływie klientów.
Najważniejsze funkcje i narzędzia
Mobilne od podszewki, nowoczesne, proste, intuicyjne i kompleksowe systemy rezerwacji.
Potrzebujesz czegoś jeszcze? Nie martw się, dostosujemy się do Twoich indywidualnych wymogów.
Możesz nam zaufać
Instytucje sektora publicznego
Firmy z sektora opieki zdrowotnej
Sektor detaliczny
Często zadawane pytania
1. Czy Qticket sprzedaje sprzęt do kolejkowania?
Qticket oferuje długoterminowy wynajem sprzętu do kolejkowania, w tym usługi konfiguracji i konserwacji. Jeśli posiadasz już system zarządzania kolejkowaniem, możemy ulepszyć i zautomatyzować Twoje obecne procesy kolejkowania i planowania spotkań dzięki szybkiej i bezpłatnej integracji. Ponadto zapewniamy rozwiązania programowe, które są łatwe w użyciu i nie wymagają dedykowanego wsparcia IT.
2. Czy rozwiązania Qticket są zgodne z RODO?
Rozwiązania Qticket są w pełni zgodne z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO). Zabezpieczamy przetwarzane przez nas dane osobowe oraz dbamy o spójne podejście do ochrony danych poprzez opracowywanie i wdrażanie odpowiednich polityk, procedur, kontroli czy środków, aby zmaksymalizować i stale utrzymywać zgodność. Mamy także świadomość konieczności dalszego rozwoju metod działania, aby sprostać wymogom w zakresie ochrony danych obowiązującym w różnych krajach na całym świecie, a także indywidualnym wymogom naszych klientów.
3. Jakie wymogi musimy spełnić przed wdrożeniem rozwiązań Qticket w naszej firmie?
Nie ma żadnych wymogów wstępnych. W przypadku braku istniejących systemów kolejkowania i planowania terminów oferujemy samodzielne rozwiązania. Nie ma żadnych dodatkowych wymogów sprzętowych.
4. Ile czasu zajmuje wdrożenie rozwiązań Qticket?
Zajmuje to średnio od 3 do 7 dni roboczych. Realizacja niestandardowych zamówień może trwać dłużej.
5. Czy możliwa jest integracja rozwiązań Qticket z naszą własną aplikacją?
Tak, rozwiązania Qticket można zintegrować z aplikacją mobilną za pośrednictwem interfejsu API.
6. Ile kosztują rozwiązania Qticket?
Ceny zależą od wybranego zestawu funkcji i liczby stacji roboczych (lokalizacji usługowych klienta i/lub specjalistów). Qticket oferuje licencjonowanie oprogramowania na zasadzie subskrypcji (SaaS), dlatego opłaty będą naliczane co miesiąc. Skontaktuj się z nami już teraz, aby otrzymać wycenę uwzględniającą Twoje wymogi.
7. Czy możemy korzystać z rozwiązań Qticket offline?
Nie, rozwiązania Qticket działają w chmurze.