Rozwiązania nowej generacji w zakresie kolejkowania i rezerwacji terminów wizyt

Kolejkowanie zdalne

Dołącz zdalnie do kolejki, korzystając ze smartfona

Klienci wchodzą do oddziału, gdy nadchodzi ich kolej

Płynna integracja z Twoim aktualnym systemem kolejkowania bez dodatkowych kosztów

Nie jest wymagana dodatkowa inwestycja w sprzęt

Rezerwacja terminów wizyt

Łatwa i intuicyjna rezerwacja online na dowolnym sprzęcie

Zautomatyzowane powiadomienia i prosty proces anulowania wizyty

Znaczące zmniejszenie liczby nieobecności

Płynna integracja z Twoim aktualnym kalendarzem rezerwacji bez dodatkowych kosztów

System zarządzania kolejkowaniem

Wiodące rozwiązania w zakresie produkcji sprzętu do kolejkowania

Najem długoterminowy, w tym bezpłatny rozruch i konserwacja

Wszystko zawiera się w jednej opłacie miesięcznej

Specjalna oferta cenowa dla rozwiązań Qticket w zakresie kolejkowania i

Download for free:

Wydajność obsługi klienta wyższego poziomu

Uzyskaj z wyprzedzeniem wszystkie niezbędne informacje o potrzebach odwiedzających i zwiększ szybkość obsługi klienta na miejscu
%
Krótsze kolejki fizyczne
%
Mniej połączeń telefonicznych
%
Mniej nieobecności

Nasze oprogramowanie

Dostosowane do potrzeb instytucji finansowych, medycznych i publicznych oraz branż o wysokich wymaganiach w zakresie bezpieczeństwa. Ulepszamy oraz automatyzujemy istniejące systemy kolejkowania i planowania terminów poprzez prostą integrację. Umożliwimy Ci skokowe podniesienie jakości usług bez dodatkowych inwestycji w nowy sprzęt czy szkolenia pracowników.

Proste i bezpieczne kolejki wirtualne usprawniające przepływ klientów. Integracja z istniejącym sprzętem do kolejkowania. Dostęp do klientów w bezpłatnej aplikacji mobilnej Qticket.

Niezawodne, intuicyjne zarządzanie rezerwacjami w celu łatwej obsługi wszystkich terminów. Integracja z istniejącym systemem kolejkowania i rezerwacji terminów oraz kalendarzem. Dostęp do klientów na stronie internetowej firmy lub w bezpłatnej aplikacji mobilnej Qticket.

Najważniejsze korzyści

Zorganizowany i bezpieczny
przepływ klientów

Eliminacja tłoku w poczekalniach najczęściej wybieranych obiektów, przekierowywanie klientów do pobliskich oddziałów o najkrótszym czasie oczekiwania i organiczna redystrybucja ruchu odwiedzających, aby rozkładał się równo przez cały dzień

Optymalizacja zasobów

Redukcja kosztów administracyjnych, poprawa wydajności personelu, zwiększenie obrotu i większy wolumen obsługi odwiedzających przy mniejszym nakładzie zasobów

Obsługa klienta na najwyższym poziomie

Wyższa jakość obsługi klienta i mniej skarg poprzez zastąpienie kolejek na miejscu oraz uciążliwego tradycyjnego planowania terminów intuicyjną alternatywą

Mniej nieobecności

Automatyczne rozsyłane przypomnień z wbudowanymi przyciskami anulowania i zmiany harmonogramu, aby możliwa była samoobsługa poza godzinami pracy Twojej firmy

Wywiad biznesowy i analityka

Uzyskaj wgląd w dane dzięki automatycznie generowanym raportom z konfigurowalnymi parametrami oraz natychmiastowym recenzjom odwiedzających pozyskiwanym za pośrednictwem ankiet z możliwością dostosowania zasad i logiką warunkową

Łatwe przejście do oferty online

Oferuj odwiedzającym opcję usług online przed dołączeniem do kolejki na miejscu lub zapisaniem się na termin, kieruj klientów na swoją stronę internetową i promuj cyfryzację usług

Zapewnij odwiedzającym bezpieczny i bezstresowy
dostęp do swoich usług w dowolnym miejscu i czasie

Łatwa dostępność na wszystkich urządzeniach

Wygodny i szybki dostęp do usług po kilku kliknięciach na stronie internetowej
Twojej firmy i w bezpłatnej aplikacji mobilnej Qticket.

Doskonały interfejs
dostosowany do firm posiadających wiele oddziałów

Przejrzyste i intuicyjne menu, w którym odnajdą się także osoby będące na bakier z technologią. Rozwiązanie powstało z myślą o instytucji z kilkoma punktami usługowymi o dużym przepływie klientów.

Najważniejsze funkcje i narzędzia

Mobilne od podszewki, nowoczesne, proste, intuicyjne i kompleksowe systemy rezerwacji.
Rezerwowanie w czasie rzeczywistym

Monitorowanie ruchu odwiedzających w każdej lokalizacji usługowej i dostępność rezerwacji zgodnie ze statusem w czasie rzeczywistym

Wersje językowe

Interfejs dostępny w ponad 140 językach, aby możliwe było dostosowanie menu do każdego odwiedzającego

Kolejki priorytetowe

Dostosowane do konkretnych potrzeb, wstępnie zdefiniowane reguły zapewniające natychmiastowy dostęp do usług wybranym segmentom klientów

Wstępnie wypełnione formularze

Przekazywanie numerów zamówień lub innych preferowanych danych z góry w celu szybszej obsługi odwiedzających na miejscu

Qticket app key features & tools
Badania opinii klientów

Natychmiastowe recenzje usług, dzięki którym zidentyfikujesz obszary wymagające usprawnień

Zautomatyzowane przypomnienia

Zautomatyzowane powiadomienia o nadchodzących terminach z wbudowanymi przyciskami anulowania i zmiany harmonogramu

Mapowanie

Przedstawienie najbliższych oddziałów lub centrów obsługi klienta na mapie na podstawie geolokalizacji klienta

Uwierzytelnianie użytkownika

Weryfikacja za pomocą numeru telefonu, adresu e-mail, identyfikatora klienta lub innej preferowanej metody

Prosta integracja

Integracja z istniejącymi systemami i dostosowanie front-endu do projektu witryny

Potrzebujesz czegoś jeszcze? Nie martw się, dostosujemy się do Twoich indywidualnych wymogów.

Możesz nam zaufać

Instytucje sektora publicznego
Firmy z sektora opieki zdrowotnej
Sektor detaliczny

Często zadawane pytania

1. Czy Qticket sprzedaje sprzęt do kolejkowania?

Qticket oferuje długoterminowy wynajem sprzętu do kolejkowania, w tym usługi konfiguracji i konserwacji. Jeśli posiadasz już system zarządzania kolejkowaniem, możemy ulepszyć i zautomatyzować Twoje obecne procesy kolejkowania i planowania spotkań dzięki szybkiej i bezpłatnej integracji. Ponadto zapewniamy rozwiązania programowe, które są łatwe w użyciu i nie wymagają dedykowanego wsparcia IT.

2. Czy rozwiązania Qticket są zgodne z RODO?

Rozwiązania Qticket są w pełni zgodne z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO). Zabezpieczamy przetwarzane przez nas dane osobowe oraz dbamy o spójne podejście do ochrony danych poprzez opracowywanie i wdrażanie odpowiednich polityk, procedur, kontroli czy środków, aby zmaksymalizować i stale utrzymywać zgodność. Mamy także świadomość konieczności dalszego rozwoju metod działania, aby sprostać wymogom w zakresie ochrony danych obowiązującym w różnych krajach na całym świecie, a także indywidualnym wymogom naszych klientów.

3. Jakie wymogi musimy spełnić przed wdrożeniem rozwiązań Qticket w naszej firmie?

Nie ma żadnych wymogów wstępnych. W przypadku braku istniejących systemów kolejkowania i planowania terminów oferujemy samodzielne rozwiązania. Nie ma żadnych dodatkowych wymogów sprzętowych.

4. Ile czasu zajmuje wdrożenie rozwiązań Qticket?

Zajmuje to średnio od 3 do 7 dni roboczych. Realizacja niestandardowych zamówień może trwać dłużej.

5. Czy możliwa jest integracja rozwiązań Qticket z naszą własną aplikacją?

Tak, rozwiązania Qticket można zintegrować z aplikacją mobilną za pośrednictwem interfejsu API.

6. Ile kosztują rozwiązania Qticket?

Ceny zależą od wybranego zestawu funkcji i liczby stacji roboczych (lokalizacji usługowych klienta i/lub specjalistów). Qticket oferuje licencjonowanie oprogramowania na zasadzie subskrypcji (SaaS), dlatego opłaty będą naliczane co miesiąc. Skontaktuj się z nami już teraz, aby otrzymać wycenę uwzględniającą Twoje wymogi.

7. Czy możemy korzystać z rozwiązań Qticket offline?

Nie, rozwiązania Qticket działają w chmurze.

Zgodność z przepisami GDPR
Cyberbezpieczeństwo
Wsparcie techniczne 24/7
Częste aktualizacje

Miesięczna subskrypcja

Poproś o demonstrację i wycenę
Skontaktuj się z nami
qticketapp_news